Ankara Valisi Yakup Canbolat, Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy’u makamında ziyaret etti.

Valilikten yapılan açıklamada, nazik kabulleri dolayısıyla Bakan Ersoy’a teşekkür edildi.

  Hibya Haber Ajansı