İran Dışişleri Bakanı Seyed Abbas Araghchi, Ummanlı mevkidaşı Badr Albusaidi ile yaptığı telefon görüşmesinin ardından açıklamada bulundu.

Araghchi, Muskat’ta yayımlanan ortak bildirinin ardından gerçekleşen görüşmede, İran ile Umman’ın Hürmüz Boğazı’ndaki gelecekteki denizcilik yönetimi ve hizmetlerine ilişkin konuları ele aldığını belirtti.

Tarafların, bölgesel istikrar ve deniz güvenliği çerçevesinde diyaloğu sürdürme konusunda mutabık kaldığı ifade edildi. 

  Hibya Haber Ajansı